
نگاهی انداختم به این وبلاگ،از روز اول تاسیسش تا حالا.اعتراف میکنم که خیلی از خودم شرمنده شدم .آخه اینهمه نصیحت برای چی؟تازه راه حل هم ارایه دادم.واقعا شرمنده ام.شرمنده روزهایی که از سر جهل فکر میکردم همه چیز میدانم و برای هر مشکلی راه حلی در بساط دارم.ولی اینگونه نبود.امروز تنها واقعیتی که میدانم عمق نادانی من است....
ادامه مطلب