وقتی نه رمقی برای زندگی باقی مانده و نه زهره ای برای پایان دادن آن، نه شجاعتی برای بهبود و نه شهامتی برای خاتمه، نه امکانی برای برگشت، دوست داشتم همه اینها خواب بودند.کجاست ساقیی که برای همیشه به خلصه ببرد؟ امن یجیب؟
گل يا پوچ؟ مساله اينست!...
ما را در سایت گل يا پوچ؟ مساله اينست! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 2:11