در اول هر دو راهی متقارن که مناظری هم سان با علاماتی شبیه هم دارند تشخیص راه صواب و ناصواب کاریست بس دشوار.هر چند ما بنا به پیش زمینه های قبلی مجبور به انتخاب راه سمت راستی میشویم اما کیست که در واقع فرق راه راست و راه سمت راستی را نداند؟ چه بسا انتخابهایمان بر خلاف کعبه ما را به ترکستان رهنمون کند.و البته ترکستان هم خوب جاییست.مخصوصا که بدانیم چند شیرازی هم توی همین ترکستان روزگار گذرانده اند و بالعکس.دوست دارم ترک شیرازی یا شیرازی ترک صدایت کنم.بگذریم... دستانت را که مقابلم میگیری که گل یا پوچ هیچ فرقی ندارد کدام یک گل باشد یا پوچ.در واقع مراجعه به علم مزخرف آمار و احتمالات ما را به احتمال پنجاه درصد رهنمون میکند.اما از شما چه پنهان ترجیح میدهم که گل باشی تا پوچ. + تاریخ چهارشنبه هجدهم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 20:15 نویسنده جاوید |
| | گل يا پوچ؟ مساله اينست!...
ما را در سایت گل يا پوچ؟ مساله اينست! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:42