امروز بعد از مدتها سری زدم به فیسبوک.اینجا هم همینطور.یا خانه ماد بزرگم افتادم که چا صفایی داشت.اما امروز که نزدیک 21 سال ا ز مرگ مادر بررگم میگذرد آن خانه نه تنها صفایی ندارد بلکه دلگیر هم هست.صفای خانه به ساکنان آن است نه به خشت و گل آن.اینجا یک زمانی پر رفت و آمد بود اما حالا چه؟لعنت بر
تلگرام و وایبر و واتس آپ و بی تاک و اینستا و... لا مصبا یکی دو تا هم نیستن گل يا پوچ؟ مساله اينست!...
ما را در سایت گل يا پوچ؟ مساله اينست! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 9:59